//Make Love Like Rainbow

Bonjour!
Annyeong !


Annyeong Rainbow(s) . Welcome to my Wonderland . I'm Hurul Aini , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Khamsahamnida .



Tagboard
Leave Your Footprints Here !



NO CBOX
Music
Sing - A - Song !



Credits
Big Claps


Template by Farah Dini
Basecodes by Nurul AtiQah
Edited by YOUR NAME
Header by Ira
Others:

-------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2011-2012 --------------------------------
Free From UPSR.
Assalammualaikum ,

It's been a while since I updated my blog . Memandangkan ia bulan 10 , terang tang tang lah kan UPSR dah habis . Sungguhpun begitu , aku masih ade peperiksaan lagi . Hehe , even though UPSR dah habis , peperiksaan kali ini akan aku buat dengan penuh berhati-hati . Macam gelas dan periksa tuh . Well , dah tukar imej ann . And , gotta go .

Assalammualaikum.